دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام مخاطب خاص

نخستین آلبوم جدید علی عبدالمالکی خواننده مطرح موسیقی پاپ، با نام مخاطب خاص صبح چهارم خرداد 1394 در کشور منتشر شد. این آلبوم دارای ۱۵ قطعه جدید بوده که در قطعه گریه نکن این خواننده با زنده یاد مرتضی پاشایی همکاری داشته است.تنظیم قطعات آلبوم مخاطب خاص را مهران عباسی، امیر فتحی، معین راهبر، امیر بهادر دهقان، پازل بند، برعهده داشته اند.مهرزاد امیرخانی، زهرا عاملی، علیرضا مرتضی قلی و نرگس جعفری نیز ترانه های آلبوم را سروده اند.همچنین آهنگ سازی سایرقطعات آلبوم را علی عبدالمالکی برعهده داشته است.

 

1-Mokhatabe-Khas

رونمایی از پوستر رسمی آلبوم مخاطب خاص


آلبوم «مخاطب خاص» با صدای «علی عبدالمالکی» منتشر شد

سرانجام نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی» وارد بازار موسیقی کشور شد. آلبوم «مخاطب خاص» با صدای «علی عبدالمالکی» از صبح امروز چهارم خردادماه 1394 به تهیه‌کنندگی «سام آهنگری» در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا این خواننده پس از سالها فعالیت در مارکت موسیقی داخلی، سرانجام شاهد انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش در بازار باشد.

در حالی که این خواننده مدت‌هاست در کشور به اجرای برنامه می‌پردازد و کنسرت‌های او در تهران و شهرستان مخاطبان زیادی را به خود دیده است، به دلایل نامعلوم تا به امروز آلبوم رسمی‌ای را در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده بود تا طرفداران این خواننده در فضای مجازی به شدت درباره این ماجرا واکنش نشان دهند و از این خواننده بخواهند که حتما در سال جدید اثر جدیدش را به بازار موسیقی کشور بفرستد.

عبدالمالکی سرانجام پس از حدود دو سال صرف وقت و انرژی روی آلبوم جدیدش، این اثر را روانه بازار کرده است. نخستین آلبوم رسمی عبدالمالکی شامل ۱۵ قطعه به نام‌های: ‌ «هوا دو نفرس، وایسا، دلم مونده رو دستم، عشق من، مخاطب خاص، عکس لب دریا، یهویی، سخته، تیکه کلام، بی‌جهت نیست، هوا بارونیه، تو حق نداری، ‌گریه نکن،همسایه، نشد» است که تمامی بخش‌های ضبط صدای خواننده در استودیوی شخصی عبدالمالکی انجام شده است.

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم را خود علی عبدالمالکی انجام داده است و در این بین «مرتضی پاشایی» و «امیر فتحی» نیز هر کدام در یک قطعه برای این خواننده ملودی ساخته‌اند. مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی، زهرا عاملی، امیر پیرنهان، نرگس جعفری و خود علی عبدالمالکی ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند و در این بین در برابر ترانه سرای قطعه «بی‌جهت نیست» خط تیره قرار داده شده است که مشخص نیست سراینده شعر این قطعه کدام هنرمند است.

تنظیم کننده‌های قطعات این آلبوم هم اسامی سر‌شناسی چون مهران عباسی، معین راهبر، امیر فتحی، پازل بند، فرشاد یزدی، کاووس حسینی، امیر بهادر دهقان، شجاعت شفایی و خود عبدالمالکی هستند و این آلبوم مراحل تهیه و تولید‌اش را در استودیوهای راگا، افق، پاپ و آرمیک از سر گذرانده است.

در بین نوازنده‌هایی هم که در این آلبوم ساز زده‌اند اسامی آشنایی به چشم می‌خورد که در این بین می‌توان به حضور نوازنده‌هایی چون فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، پیام طونی، احسان نی زن، عماد نکویی، پدرام فریوسفی، کسری خدیور، پدرام فریوسفی، مهرداد عالمی، کریم قربانی،، فرشید ادهمی و... اشاره کرد.

نکته جالب در کاور این آلبوم یادداشت کوتاه علی عبدالمالکی است که این آلبوم را به مادرش تقدیم کرده و در یادداشتی کوتاه نوشته: «مادرم همزمان برای من هم پدر بود هم مادر و و زیر سایه‌اش هرگز جای خالی پدر را احساس نکردم و این اثر را با تمامی وجودم به دستان پرعاطفه‌اش تقدیم می‌کنم.»

«سام آهنگری» تهیه کننده این آلبوم نیز درباره جدید‌ترین کنسرت این خواننده در تهران به «موسیقی ما» گفت: «کنسرت علی عبدالمالکی با اجرای آلبوم جدید به زودی در تهران برگزار می‌شود و اطلاعات دقیق‌تر و قطعی این کنسرت به زودی اعلام خواهد شد. دراین کنسرت که به نوعی جشن رونمایی آلبوم «مخاطب خاص» است برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم که قطعا مورد توجه دوستداران علی عبدالمالکی قرار خواهد گرفت.»

گفتنی ست این اثر به همت شرکت پخش دنیای هنر در بازار موسیقی کشور توزیع شده است.

مثل همیشه از همه کاربران فهیم سایت درخواست می‌کنیم جهت حفظ حقوق مولف، این اثر را به صورت اورجینال خریداری کنند.

 

چهارم خرداد 94 ، به تمام رسید
اولین آلبوم رسمی و مجاز " علی عبدالمالکی " به نام " مخاطب خاص " رو می تونید از بیپ تیونز پیش خرید کنید و علی عبدالمالکی رو مثل همیشه حمایت کنید
http://beeptunes.com/album/41062582


ترانه های آلبوم "مخاطب خاص" در فایل PDF , را می توانید از اینجا دانلود کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:50

من این ترک رو به تو تقدیم میکنم دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم آخه بدجوری خسته م

واست دل بی قراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا

آهای آروم جونم نزار تنها بمونم

بدون تو نمیشه ، نمیشه نمی تونم

دیوونم و میدونمو من بی تو نمی تونم

واسه تو میدم جونمو سر بزار روی شونم آرومم کن

این قلب من احساسیه عشقم بی رو درواسیه

از دوری دلم عاسیه عاشق تو وسواسیه بیا خوبم کن

دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه

قفل قلب تو وا بشه این همون که می خوام بشه دوست دارم

من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو

تا هرجا بگی هستمو از دوری تو خستمو دوست دارم

هههههههههههههههههه من هم ترک دو رو تقدیم به تو میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:00

سلام من امروز خریدمش خیلی قشنگ بود به شما هم پیشنهاد میکنم دانلود کنید

من که دیروز خریدمش امروز برام تو جیمیلم فرستادت

حسین دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:58

مرسی دیجی برای دانلود لینک ش بزار

حسین جان شما اگه طرف دار علی جان هستید برای بخرین
شما میتوانید از این سایت معتبر که خود علی جان گفته برین بخیرین
http://beeptunes.com/album/41062582
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد